måndag 30 juli 2007

sista tavlingsdagen

Igar var det ingen vind alls och suuuuper varmt.

Jag och Emma lag pa var altan och laste och sedan gick vi ner till stranden vid 4 tiden. Vinden kandes som en harfon. Jag hade verligen slarvat med att dricka ordentligt sa jag var super nara att svimma. Har aldrig svimmat forut sa det var laskigt, det bara flimrade for ogonen och jag kunde inte halla balansen sa jag fick lov att satta mig ner. Emma och Astrid tog hand om mig och gav mig massa cola och vatten. Tror jag drack typ 2 liter sedan.
Men jag kanner mig fortfarande lite yr, har ont i huvudet idag. Men forsoker dricka hela tiden.

Idag ar det inte heller sa mycket vind, fast mer an dagarna innan. Sa kanske att det blir tavling idag.

Ikvall ar det avslutningscermoni.
Och imorgon vid 16.35 flyger vi hem.

Inga kommentarer: