tisdag 24 juli 2007

Tredje dagen

Igar kvall blev det inte mat hemma som planerat utan Emma och jag gick ut och at pizza och sedan gick vi till Fuerte action dar vi lamnat av Evi och Laure och tog en rom och cola innan det blev tidigt i sang denna kvallen ocksa.

Idag har vi tagit det lite lugnt eftersom vinden kom ratt sent. Laure och Evi flyttade ut vid lunch. Sa nu ar det bara jag och Emma kvar i var lagenhet.
Lite senare gick vi ner till standen och hangde lite i taltet.
Vid 17 tiden nar slalom tavlingarna var slut stack jag ut och seglade. 3.4 med lagom tryck i borjan, seglingen gick riktligt bra. Men sedan blev vinden annu mer offshore, sa inne vid stranden var det ingen vind och ute var jag super overriggad. Sedan fick jag ett kastfall nar jag var i krokad och stod med fotterna i fotstropparna. =)
Vet inte hur jag lyckades, men det kandes som jag lag mellan seglet o bommen nar jag krachat o hade ont i hoften. Den gor fortfarande ont, men det har nog gatt over tills imorgon.

Vi har en promenad pa ca 10-15 min fran stranden till vart hotell. Idag nar jag gick hem stannade en av livraddarna och fragade om jag vill ha skjuts. Andra gangen pa tre dagar som nagon stannar o fragar om jag vill ha skjuts. Trevligt stalle det har. Men snubben borjade prata pa spanska, vilket gick ganska bra (jag satt ju till och med o snackade massor med taxi chaffisen pa vagen hit fran flygplatsen). Tills han fragade hur manga tjejer vi var som skulle tavla, tror jag rakade saga 50 och inte 15 som vi ar. Haha, inte latt det dar.

Imorgon ar det registrering och valkomstcermoni.

Inga kommentarer: