måndag 22 oktober 2007

Lago de Azul

Igår hade Peter ledigt från sitt jobb, så vi passade på att åka på en utflykt till en lagun för att segla lite plattvatten. Vi fick tag i en buggy chaufför kvällen innan som gav oss ett bra pris, och vi hade bestämt att vi skulle mötas vid Club dos Ventos kl 09.30. Jag hade ställt min väckarklocka på mobilen på 08.30 så vi skulle hinna packa alla surfgrejer. Tyvärr var klockan på min mobil en timme mer än vad tiden är här, så det blev en tidig morgon. Men det var tur det, den extra timmen behövdes för att käka frukost och rigga ner.Det blev en grym dag vid Lagu de Azul! Det var en ganska liten lagun, men perfekt för fyra personer. Dit ska jag åka igen.


2 kommentarer:

DanneMan sa...

fy faan va ni har det bra jag e sååå.avis just nu å vintern har inte ens börjat än önskar att man hade kunnat åka till er men jag får allt stanna hemma tils i mars i allafall sen får vi se om det kan bli en sväng till El Yaque..
ha de gott jag kommer kolla ofta så se till att uppdatera hälsa alla!

Andréas B sa...

hej alla! här i tärnaby är det snö i backen och börjar bli mörkt...Tror du att jag är avnesjuk på er? svaret är JA hehe ha det gött jag kollar in i mellanåt om du uppdaterar och om flakan sitter;) grymma bilder=) ha det gött hälsa=)