tisdag 6 november 2007

Going to Jijoca

Igar Skulle Emma, Anna och Daniel aka till Jijoca, som ar narmaste byn som har en bank. Sa Emma, Pakke och jag passade pa att aka samtidigt som dem. Vi akte med en av local buss pickuperna. Dar nagra far plats inne i hytten, medans resten far sitta pa tva bankar pa flaket.
Det var en trevlig liten utflykt.
Idag hade vi en lang formiddags segling, sedan gick vi hem och gjorde fruktsallad och sedan akte vi ner till en vattenpol/lagun som bildas nere vid sanddynan nar det ar hogvatten. Seglingen kandes super bra pa formiddagen, men dar nere var det for manga seglare och byigt sa jag blev bara irriterad, sa jag fotade de andra lite istallet.
Imorgon blir det ett tidigt windsurfing pass igen, sa skont nar man ar nastan ensam pa vattnet och slippar att trangas.

Emma, Emma, Anna och jag lagar mat.
Jijoca
jag spock
Samuel
EmmaChico BenteEdvan

1 kommentar:

DanneMan sa...

Ja vad ska man säga? njuuut!
Här sitter man i götet det e gråmulet en svinkall hård nordanvind regnet piskar mot fönsterbläcket. man sitter framför datorn å drömmer sig bort då jag pillar med min nya filmen lite då och då...

http://stage6.divx.com/user/DanneMan/video/1832536/EL-YAQUE-BLOWS!-(Teaser)

Hälsa alla!