söndag 17 februari 2008

in El Yaque

Den 11 februari flög jag och Nicke Stråhlen hit från Kastrup. Resan hit gick bra och alla grejerna kom fram samtidigt som oss. Vi hamnade på samma flyg som Remko som hade ordnat med transfer från flygplatsen åt sig, så vi åkte med samma bil om honom till El Yaque. Här bor i på el Coco, som vanligt.
Det har varit segling varje dag sedan vi kom hit, fast vinden har inte kickat in förens på eftermiddagarna. Det har iafl blivit några timmars 4.7 segling per dag. De senaste dagarna har det varit lite mer vind, men jag har redan dragit på mig den fruktade El Yaque magsjukan så jag har inte seglat så mycket nu på slutet. Hoppas att jag blir frisk snart.
Seglingen går bättre än förväntat, super skönt.
Igår kom Rambo och Zehlertz hit, så vi börjar bli ett litet svenska gäng.

Inga kommentarer: