fredag 22 februari 2008

Sick and competition

Forlat att jag inte har uppdaterat ordentligt har, men nu ska det bli ordning pa det!
Jag var sjuk i fyra, fem dagar men sedan gick jag till "doktorn" har i byn. Han klamde lite pa min mage och tog lite blodtyryck o sant o gav mig tva olika slags piller, antibiotika och natt annat. Han sa att det var nan elak magbakterie och att magen blivit inflamerad eller natt sant. Nu sa mar jag battre igen iafl. Tur det!
Jag fick en stikt diet ocksa. Absolut inget fett, sas, ingen frukt, fruktjuice, inga gronsaker om de inte var kokta, ingen alkohol och inget kallt att dricka. Helst skulle jag halla mig till ris, kokta gronsaker och grillad fisk. Det gar sadar, det ar svart att vara snall mot magen.

Det ar en lokal windsurfing tavling har den 21-23. Den borjade igar och jag blev utslagen av en liten lokal tjej som knappt kunde jippa i mitt forsta heat. haha. Det var inge vidare roligt, men det var knappt nagon vind, jag planade en runda sa jag kunde gora ett hopptrick. Jag maste verkligen vara samst nar det galler tavligar. Alla de jag pratade med efter sa att jag var den enda som hade gjort nagot i heatet sa det tyckte det var konstigt att jag akte ut. Men thats life! Sedan var jag lite grinig och tjurade ett tag och gick ut och laddade flaka for glatta livet. Och sa manga nara forsok har jag aldrig gjort pa samma dag innan. Inget ont som inte har nagot gott med sig!

Ska lagga upp lite bilder sa fort jag far tummen ur.

1 kommentar:

jan sa...

Jaaaaa, bilder!
Trist med tävlingen, skönt att "Montezuma" dragit...
-Janne G.