måndag 10 mars 2008

Beesting

Sorry att jag ar lite dalig pa att uppdatera, men det har inte hant sa mycket spannande.
For nagra dagar sedan nar jag skulle rigga sa trampade jag pa en geting, sa den stack mig i lilltan. Det gjorde super ont. dagen efter sa var lilltan super svullen och gjorde ont, men nu borjar de bli battre.
Vinden har varit lite dalig nu i nagon dag. Men jag har varit dalig i magen igen och trott, sa det har inte gjort sa mycket. Tror att de elaka bakterierna inte dog av antibiotikan for magen kandes precis som forra gangen. Men nu ar den battre igen, jag forsoker leva efter doktorns dieten.

Idag var hela svensk ganget pa sambil och at kvallsmat och sag pa bio. Jag at sushi.

An sa lange blaser det lite onshore vind idag, men jag hoppad det kommer oka till eftermiddagen. Ar riktigt sugen pa att segla nu!

Vi hade lite planer pa att aka en vecka till saint Vincent, men sa blir det nog inte av. Sa nu ska vi forsoka hitta pa lite mer grejer har pa on. Ska tydligen finnas nagot fint snorkelstalle har.

Har ar taggen fran biet som stack mig, den satt kvar i tan.

Inga kommentarer: