torsdag 27 mars 2008

Black Eye

Igår på morgonen såg det ut som att det skulle bli bra med vind hela dagen, så jag stacka ut med 4.0 på en gång på förmiddagen. Det var ganska bra ett tag, men det var upp och ner med vinden.
Efter ett tag så bestämde jag mig för att jag skulle börja segla omvänt mot vad jag brukar, så jag försökte på vulcano och grubby på invägen och köra switch på utvägen. Det var kul ett tag, tills jag krachade när jag skulle gå i switch. Brädan skar ner i vattnet och jag krachade och landade med ansiktet rakt in i bommen. Var mest fläskläppen som gjorde ont, men när jag gick upp för att hämta is så kollade jag mig i spegeln och då såg jag att jag hade fått en stor bula under ögat. Som snart blev till en blåtira.
Sedan la sig vinden mer och mer och Emma och jag bestämde oss för att åka in till köpcentret Sambil, där vi fikade och shoppade lite. Sedan mötte vi upp John och Andreas för en bio, vi såg 10 000 a.c., ganska roande aktion film. Innan filmen åt vi på ett falafel ställe, jag tog en vegetarisk tallrik men det var ingen höjdare.
När vi kom tillbaka till byn så gick jag, John och Andreas in till Gabys en sväng och tog varsin rom o cola.
Idag var jag ute och körde 4.7 ett tag, det var byigt som tusan men kul. Nu på eftermiddagen så har det varit super byigt och ännu mer vind så jag var lite lat och stannade uppe på land, precis som resten av svenskgänget.
Ikväll ska vi gå och köpa pizza på Mobus, bästa pizzan i byn, och sedan kolla på film hemma hos Andreas.

1 kommentar:

DanneMan sa...

HÖHÖ!
INTE OFTA MAN SER ATT EN SURFARE SKADAS MEN DET EROR ÄL PÅ ATT DU FETINGLADDAR ELLER,,

GRATTIS TILL ESLIDERN Å DOM ANDRA TRICKEN KUL ATT DU UTVECKLAS.. ANNA HA DET GÖTT.. SJÄLV AR MAN GJORT SIN PREMIÄR IDAG MED TDK. EN KRASHCAD BOM Å GREJER DU FÅR KOLLA MIN BLOGG.. TJA ..