onsdag 19 mars 2008

Clewfirst puneta

Vi har haft två dagar utan vind. Igår var jag riktigt hurtig. Jag och Zehlertz var ute och sprang och simmade lite på morgonen och sedan gick alla vi svenskar som bor kvar på Coco nu (jag, Emma, Rambo och Zehlertz) till Shark och åt frukost buffe. Sedan åkte jag, Rambo, Zehlertz, Staffan och Daniel på utflykt till playa Paraquito. Där hyrde killarna var sin bodyboard ett tag, medans jag tyckte att det var aldeles för mycket folk som låg i vägen i vattnet så jag stannade på standen och läste min bok. Vi var kvar där ett tag, det var hur mycket folk som helst. Sedan åkte vi till Playa el Agua och åt på restaurang. Jag tog en pizza med champinjoner.
Igår var Emma och jag på avskedsfest för Raffa, en spansk kille som åkte hem idag. Det var trevligt och massa god mat, men idag är jag lite sliten.
Det var dåligt med vind på förmiddagen, men jag lyckades tajma in de 15 min med vind som var. Sedan kom vinden igen på eftermiddagen så jag stack ut och seglade igen. Jag fick äntligen satt en Clewfirst Puneta, så gött!!!
ett litet flaka kollage

Inga kommentarer: