måndag 24 mars 2008

Eslider!!!!!!

Idag satte jag min första eslider. Så jäkla härligt!!! =)
Nu har jag klarat av alla mina mål med denna resan, eslider, flaka och clewfirst puneta.
Har varit segling hela dagen, på förmiddagen gick jag ut med 4.7, det var bra ett tag. Sedan gick jag upp och riggade om till 4.0. Sedan satt selidern.
När jag seglat ett tag var det dax för lunch och så hade jag lovat att fota Mikaela lite, så jag och Emma gick om köpte varsin empanada och sedan gick vi upp till mainbeach. Mikaela skulle också upp på lunchpaus så vi satt och hängde lite och kollade på alla folk på stranden. Sedan fotade jag lite och vid 16.00 så var jag ute på vattnet igen. Nu var 4.0an oftast för stor, men jag var ute körde i två timmar ungefär. Blev lite framåtar, flakas, spockar, switch vulcanos, men inga mer esliders denna dagen.
Men iafl en, Wooho!

Inga kommentarer: