fredag 14 mars 2008

Mercado de conehero

Nu har vinden kommit igång igen här i El Yaque. Igår seglade jag 4.0, det var bra i början, men sedan var jag riktigt överriggad.
Vi har fotat och filmat massor med Stefan och Richard och fått många bra bilder.
Jag och Emma har ni fått flytta in i ett riktigt rum, med dusch och toalett. Och Danny som äger El Coco där vi bor har fixat så det finns trådlöst internet här, så det känns som vi bor i paradiset.
För några dagar sedan var vi på marknaden och handlade lite, jag köpte bara några presenter. Jag har överskridigt min budget lite, tror jag, så jag försöker snåla lite. Åkte mest med till marknaden för att få äta fruktjuicerna och empanadesen de har där.
Min mage känns kalas, så livet är toppen just nu.
Gänget står utanför marknaden.
Rambo köper Empanadas (friterade piroger) på marknaden av La Gorda (tjockisen).

Inga kommentarer: