fredag 21 mars 2008

Pictures from Playa Aqua

Nu har Semana Santa börjat på riktigt här i Venezuela. Fullt med folk överallt. Man håller på att bli galen när man ska bära ner windsurfing grejerna och folket här är inte så försynta att de flyttar på sig när de står mitt i vägen eller bryr sig om att de parkerar framför den enda gången som finns mellan solstolarna ner till vattnet. Men nu är det bara två dagar kvar med galna festande människor på stranden, sedan återgår allt till det normala. Så jag håller mig undan så gott det går och ibland är det ganska roligt att gå en sväng på standen och kolla på alla.
Några bilder från vår trip till andra sidan ön:
Rambo och jag fick dela bälte i framsätet på den stora amerikanar taxin dit
Berg på vägen dit
Daniel, Staffan, Mr Z och jag spanar över stranden
Playa Paraquito
Vi äter på restaurang i Playa Aqua

Inga kommentarer: