fredag 4 april 2008

Last days in El Yaque

De sista dagarna hade vi inte så mycket vind. Men det blev alltid några timmars segling på eftermiddagarna.

Emma åkte hem tre dagar innan mig, efter det var det lite tomt i Svensk lägret. Bara jag, Rambo och Andreas kvar. Men vi roade oss bäst vi kunde. En dag åkte vi in till Porlamar för att hitta en öronring till Rambo eftersom han tappat en av sina. Det blev ett litet äventyr, kul att komma iväg och göra lite annat.
Sista kvällen var vi ute och åt på Cafe Local ett helt gäng och sedan var det sista festen på Gabys.
Resan hem gick bra och det är skönt att vara hemma, men jag saknar min El-Coco-familj lite.

Vi väntar på Emmas transfer.

Emma åker hem.

Jag och Andreas, har precis tävlat om vem som kunde stå längst på ett ben.

Filmtajm. Rambo, jag och Andreas kollar på film hemma hos Andreas.

Rambo bleker Andreas hår. Andreas blir amarillo pollito (kyckling gul).

Jag packar mina grejer på pickupen till flyget.

Inga kommentarer: