söndag 11 maj 2008

Allt ar bra har i Egypten.

Mamma och jag har precis varit pa en shoppingrunda i byn. Vi hittade lite smasaker. Och sa hittade vi en kina restaraung som vi at pa.
Annars sa har vi mest hangt pa windsurfing stranden under dagarna.
Manga av de harifran ar ratt sa paflugna och vill att man ska ata pa just deras restauranger, ga in i deras butiker. De ger mig ofta komplimanger for min vackra mamma.
Igar var det nagra som fragade mamma hur manga kameler jag kostade. Man ser knappt inga av kvinnorna ute har, det ar ett riktigt mans samhalle. Ibland ser man nagon kvinna ute och gar mer sina barn, men jag har inte sett en enda egytpisk tjej som har arbetat nagonstans. Inte nagon hojdare precis.

Jag har seglat 4.0 de tva senaste dagarna. Men det gar sadar, seglar samre an jag gjorde pa Margarita och dar ar det ju svarseglat. Ratt trisst, men jag far hoppas att det gar battre snart.

Inga kommentarer: