onsdag 14 maj 2008

Not much wind

Har inte varit någon vind här på tre dagar nu. Trisst. Och Igår åkte mamma hem till Sverige igen, så det är lite tomt här. Jag har flyttat till Ganet Sinai, ett hotell som ligger precis bredvid windsurfing centret.
Igår på eftermiddagen så gick jag ut och körde lite lättvinds freestyle med de andra här, det var kul ett tag och lärorikt. På kvälllen gick jag ut och åt med hela gänget som är på Club Vass nu och sedan gick de flesta av oss ut en runda till Tree bar. Men jag åkte tillbaka till hotellet ganska tidigt för det skulle blåsa dagen efter. Men idag blev det ju inte mycket till vind. Vid lunch ökade vinden så jag tog min 4.7a och stack ut. Det var bra i kanske 15 min och sedan la sig vinden igen. Hann iafl sätta två stycken esliders, så jag e nöjd.
Sedan så har jag suttit och läst i min bok och varit på internetcafet och fixat internet till min laptop. Så nu har jag internet på rummet.
Här är några bilder från de sista dagarna som mamma var här:
Mamma vid Kina restaurangen (alla restaurangerna ligger precis vid vattnet).
Jag äter på kina restaurangen.
Frukost på Penguin restaurangen.
Jag och en av våra taxi chufförer.
Jag och mamma vid restaurangen vid blå hålet.
Kameler vid blåhålet.
Blå hålet.

Inga kommentarer: