torsdag 30 oktober 2008

Nice days

Det var varit nagra fina dagar har i Jeri. Lagvatten pa formiddagarna och superbra freestyle forhallanden. Hade en fin dag igar och satte bade dubbel flaka och spock diablo. Idag var jag nastan ensam ute pa vattnet i borjan. Var bara jag och en nyborjare. Helt perfekt!

Det gar bra med seglingen for bade Mattas och Emma. Bada tva har satt spock 540 och idag satte Emma en enhands spock. Najs! Sa det blir mycket restaurangbesok pa kvallarna for att fira.
Jag sjalv har inte satt ett enda nytt trick. Men det kommer val. Borjade ova lite grubby diablos idag. Mina goiter och shakas kommer nog ta ett tag.

Igar kom Nicke, Ian och Olivia hit. Riktigt kul att ha dem har! De bor nu i ett rum pa var pousada. Sedan kanske de ska fa flytta in i ett hus precis vid varat. Sa igar firade vi med Capirinha pa happy houren och sedan var vi och at pizza pa tavernan. Efter det blev det lite biljardspel och hang.

Har i brasilien har de massa olika smaksatta sojamjolk att kopa io mataffaren. Jag brukar ata det till frukostflingorna. I Annas sojamjolks test, ligger jordgubbshake forst, 2a kokos, 3a vanlig vanilj, 4a honung och musli, 5a jordgubb.

Inga kommentarer: