måndag 3 november 2008

Days passing by

Allt ar bra har Jeri. Dagarna rullar forbi och det ar inte mycket nytt som hander.

I fredags fyllde Emma ar, hipp hipp hurra. Sa vi var a fin restaurangen caccara och at och sedan var det partaj. Det var ju hallowen ocksa, sa alla var utkladda.

Igar pa morgonen nar jag skulle ner till stranden sa stannade var hyresvard mig och gav mig en stor bytta med Doce de Casew som hon gjort (stavas inte riktigt sa pa brasilianska, men det var typ syltade cashew nots frukter). Super gulligt av henne, jag blev jatte glad, och gott var det med.
Idag har det blivit ett formiddags pass med 3.7 ute pa vattnet och sedan gick Emma och jag och at Acai, mumma! Eller jag at en acai och Emma tog en guarana vitamina (som en milkshake med frukter och massa nyttigt i).
Nu ska jag snart ut pa eftermiddagspasset och sedan gar vi nog ut och ater pa restaurang.
Min brasilianska borjar bli lite battre, men jag borde verkligen ta nagra lektioner och lara mig lite mer gramatik.

Inga kommentarer: