fredag 21 november 2008

Lagoa Azul

Igar var vi pa en dagsutflykt till den bla lagunen. Jag hade nog lite hoga forvantningar eftersom det var sa bra dar forra aret nar vi var dar. Igar hade vi lite otur med vilken dag vi valde eftersom det hade varit lite daligt med vinden i Jeri ocksa. Vi hade ganska bra vind pa formiddagen, men det var byigt som tusan.
Jag hade bra segling i borjan, satte flera esliders pa rad, men sedan nar jag borjade kora pa punetasen sa slutade allt att funka. Sedan var det lunchdax pa en lilla restaurangen som ligger vid lagunen. Det var lite dyrt med fisken sa alla at hamburgare och pommes. Jag tog ostpastel och pommes, flating varre!
Nar vi sedan skulle ut igen sa hade vinden droppat och man fick vanta lange mellan vindbyarna.
Pa kvallen var jag ute och at pizza med resten av svenskganget och sedan kopte jag med mig glass och kollade pa film hemma i sangen.

Inga kommentarer: