onsdag 5 november 2008

One day in pictures

En dag i Annas liv.
Dagen borjade vid 08.10, solkram och flingor/banan/sojamjols frukost hemma. Sedan gick jag ner till stranden for min capoeira lektion vid 9.00.Jag tranar capoeira framfor sanddynan.En spark framfor dynan.Sedan gick jag till Club Ventos och dar fann jag Ian, Nicke och Emma som satt och ljog pa mitt favorit hang stalle, banken.Det var hogvatten, sa jag bestamde mig for att vanta lite med att ga ut och segla och at buffe lunch pa Cluben med Martin innan.Utsikten fran matbordet.Nar jag varit ute och seglat och snackat lite skit med de andra efterat sa gick jag hem for att hamta mitt visa kort och sedan gick jag och storhandlade i affaren. Nar jag kom tillbaka hem gick jag och resten av svenskganget och at mat pa Prato Freito stallet. Friterad fisk for mig, som vanligt.
Sedan var jag ratt trott och gick hem och kollade pa lite film, innan jag gick och la mig.

2 kommentarer:

Danneman sa...

Hur e det egentligen både Nicke å Ian ser helt uttråkade ut är det dåligt surf eller?

Anna sa...

Vissa dagar ar det ratt kass surf har.
Men just denna dagen tror jag bara att de var lite trotta!