onsdag 26 november 2008

Tapioka

Igar kvall var jag och Olivia hemma hos Prea, Wesley och Chaveiro och blev bjudna pa tapioka com peische saltado (eller hur det nu kan stavas). Tapioka ar som lite tjockare pannkakor bestaende av mandioca mjol, riven farsk kokos och lite salt. Till det at vi grillad fisk, hur gott som helst! Har bara atit tapioka pa restaurang innan, men det har var mycket battre.

Idag hade jag lite sovmorgon och steg upp vid halv 10. Sedan gick jag ner till stranden och seglade, men det var sa mycket folk ute pa vattnet att jag inte kunde gora nagot och blev helt galen. Sa jag gick upp i stallet. Kanns som jag inte har lart mig nagot nytt har nere for att det inte gar att ova nya grejer nar man maste halla koll pa allt folk. Ghhhhaaaaa!
Men vi ska nog snart aka till lagunen igen, flera dagar i rad.

Inga kommentarer: